Мектебімізде қаңтар айының 20- 27.01.2025 жыл аралығында сауалнама өткізілді.
Сауалнамаға жалпы мектебіміздің 5-11 сынып оқушылары арасында өтті. Тексеру мақсаты: мектепте қорқыту қаупін анықтау; диагностикалық тексеруге мектебімізден 137 оқушы қатысты. Сауалнама қорытындысы бойынша оқушылар қорқыту (буллинг) зорлық-зомбылықтың, қорлау, кемсітудің не екенін біледі. Оқушылар қудаланған жағдайда кімге жүгіну керектігін түсенеді. Оқушылардың жауаптарының басым көпшілігі қудалауды уақытында анықтаса тоқтатуға болады деп есептейді. Жалпы, білім алушылар өздерін қауіпсіз сезінеді, мектептегі тәртіп ережелері мен нормаларын сақтайды. Топта агрессивтіліктің көріністері бар деп айтуға болады, бірақ олар топ мүшелерін қорқытпайтын және олардың бір-бірінен оқшаулануына ықпал етпейтін, керісінше құрметпен және қабылдайтын әртүрлі қатынастармен үйлесетін формада болады.
Қорытынды: осы мәліметтерге сүйене отырып, мектеп оқушылары қорқытуды айыптайтын нәрсе деп санамайды, олар өздерінің агрессорлар екенін салыстырмалы түрде жиі мойындайды, бірақ қорқытудың болуын растамайды, керісінше сыныпта жанжалды жағдайлардың болуы. Мектепте қорқыту қаупі төмен. Сауалнама қорытындысы бойынша мектеп оқушылары арасында «Буллингке» ұшыраған оқушы анықталған жоқ.
Ұсыныстар: 1. Барлық сынып жетекшілері мектеп оқушылары арасында қорқытудың алдын алу бойынша жұмысты жалғастыру. 2.Қажет болған жағдайда мамандардың көмегіне мұқтаж оқушыларға психологиялық көмек көрсету. 3. Оқушылардың күнделікті көңіл-күйін бақылауға алу.Сынып жетекшілер, ұстаздар арасында профилактикалық жұмыстар ұйымдастыру.
Педагог-психолог Альжанов Е.Т.